Content: 4-6
Sal 425 Grupp 1-3, samling i salen sedan utomhusaktiviteter.
Sal 436 Grupp 4-6, Genomgång av litteratur (Dewey, Att bli lärare) samt Lära känna.
Content: 4-6
Sal 425 Grupp 4-6, samling i salen sedan utomhusaktiviteter.
Sal 436 Grupp 1-3, Genomgång av litteratur (Dewey, Att bli lärare) samt Lära känna.
Content: F-3
Sal 425 Grupp 1-4, samling i salen sedan utomhusaktiviteter.
Sal 436 Grupp 5-8, Genomgång av litteratur (Dewey, Att bli lärare) samt Lära känna.
Content: F-3
Sal 425 Grupp 5-8, samling i salen sedan utomhusaktiviteter.
Sal 436 Grupp 1-4, Genomgång av litteratur (Dewey, Att bli lärare) samt Lära känna.
Content: Estetiska lärprocesser
Läs den oblig. lit. och titta på tre st. filmer om Estetik, se uppgift "Estetiska U1: Seminarium om Estetiska Lärprocesser" https://www.canvas.umu.se/courses/11308/assignments/104760?module_item_id=418871
Content: 4-6
Sal 425 Grupp 1-3, samling i salen sedan utomhusaktiviteter.
Sal 436 Grupp 4-6, Genomgång av litteratur (Dewey, Att bli lärare) samt Lära känna.
Content: 4-6
Sal 425 Grupp 4-6, samling i salen sedan utomhusaktiviteter.
Sal 436 Grupp 1-3, Genomgång av litteratur (Dewey, Att bli lärare) samt Lära känna.
Content: F-3
Sal 425 Grupp 1-4, samling i salen sedan utomhusaktiviteter.
Sal 436 Grupp 5-8, Genomgång av litteratur (Dewey, Att bli lärare) samt Lära känna.
Content: F-3
Sal 425 Grupp 5-8, samling i salen sedan utomhusaktiviteter.
Sal 436 Grupp 1-4, Genomgång av litteratur (Dewey, Att bli lärare) samt Lära känna.
Content: Estetiska lärprocesser
Läs den oblig. lit. och titta på tre st. filmer om Estetik, se uppgift "Estetiska U1: Seminarium om Estetiska Lärprocesser" https://www.canvas.umu.se/courses/11308/assignments/104760?module_item_id=418871