"False"
Hoppa direkt till innehållet
printicon
Huvudmenyn dold.
Personalbild Ingrid Schéle

Ingrid Schéle

Jag är universitetslektor och excellent lärare med inriktning mot arbets- och organisationspsykologi. Jag undervisar också om kvalitativa metoder på grund och avancerad nivå.

Pedagogisk meritering: Excellent lärare

Kontakt

E-post
Telefon

Verksam vid

Anknytning
Universitetslektor vid Institutionen för psykologi
Plats
Hus Y, Beteendevetarhuset, Vindarnas torg, Mediagränd 14, A-108 Umeå universitet, 901 87 Umeå
Journal of Personality Assessment, Routledge 2024, Vol. 106, (3) : 396-406
Holmquist, Sofie; Stenling, Andreas; Tafvelin, Susanne; et al.
Frontiers in Psychology, Frontiers Media S.A. 2021, Vol. 11
Schéle, Ingrid; Olby, Matilda; Wallin, Hanna; et al.
Open Psychology, De Gruyter Open 2019, Vol. 1, (1) : 239-254
Schéle, Ingrid; Ida, Ask; Claeson, Anna-Sara
The Chester CBS Research Colloquium, Chester, UK, August 28-29, 2018
Holmström, Stefan; Pienaar, Jaco; Hauer, Esther; et al.
13th EAOHP Conference 2018 - Adapting to rapid changes in today´s workplace: Book of proceedings
Schéle, Ingrid; Hauer, Esther; Holmström, Stefan; et al.
Depression and anxiety (Print), Vol. 34, (9) : 817-825
Holmquist, Sofie; Mattsson, Sabina; Schele, Ingrid; et al.
International Journal of Higher Education, Vol. 5, (4) : 1-12
Nyroos, Mikaela; Schéle, Ingrid; Wiklund-Hörnqvist, Carola
Universitetspedagogiska konferensen 2015: Gränslös kunskap, Umeå: Umeå universitet 2015 : 69-69
Schéle, Ingrid
Copenhagen: 2014
Schéle, Ingrid; Hauer, Esther; Holmström, Stefan; et al.
Journal of Dental Education, Washington: American dental education association 2012, Vol. 76, (9) : 1206-1217
Schéle, Ingrid A.; Hedman, Leif R.; Hammarström, Anne
Qualitative Research in Psychology, Routledge, Taylor & Francis Group 2011, Vol. 8, (1) : 1-25
Schéle, Ingrid; Hedman, Leif; Hammarström, Anne
International Journal of Psychology, John Wiley & Sons 2008, Vol. 43, (3-4) : 596-596
Schéle, Ingrid; Hedman, Leif
Publicerad: 07 mar, 2022
Publicerad: 03 mar, 2022