"False"
Hoppa direkt till innehållet
umu.se
För studenter
Bibliotek
För medarbetare
Logga in
Student
Alla studenter måste byta lösenord efter 7 maj.
Redigera
Redigera innehåll på umu.se
English site
Sök
Meny
X stäng menyn
Meny
Sök
Sök inom:
Sök inom:
Allt
Utbildning
Forskning
Personal
Studentwebb
Nyheter
Andra söktjänster
Hitta kurser och program
Sök kursplan
Sök välkomstbrev
Bibliotekets söktjänst
Sök i regelverket
Huvudmenyn dold.
Logga in
Student
Alla studenter måste byta lösenord efter 7 maj.
Redigera
Redigera innehåll på umu.se
English
Elisa Serrano
Kontakt
E-post
elisa.serrano@umu.se
Telefon
090-786 76 80
Verksam vid
Anknytning
Doktorand vid
Pedagogiska institutionen
Plats
Hus Y, Beteendevetarhuset
Umeå universitet, Mediagränd 14, Beteendevetarhuset, 901 87 Umeå
Publikationer
Publikationer
Forskning
Forskning
Omnämnanden
Omnämnanden
2024
A proposal for an immersive virtual reality competencies framework for history teachers: towards a specialization of TPACK
ICICTE 2024 Programme
García-Martínez, Aránzazu; Gómez-Muñiz, Víctor; Serrano-Ausejo, Elisa; et al.
2024
Design of virtual reality environments to support learning in history education
iLRN 2024, 10th International Conference of the Immersive Learning Research Network, Glasgow, Scotland, June 10 – 13, 2024
Serrano-Ausejo, Elisa; Mozelius, Peter
2024
Opportunities and challenges of using immersive technologies to support students' spatial ability and 21st-century skills in K-12 education
Education and Information Technologies: Official Journal of the IFIP technical committee on Education
, Springer Nature 2024, Vol. 29 : 5571-5597
Serrano-Ausejo, Elisa; Mårell-Olsson, Eva
2023
Exploring history eduacators’ motives for using immersive virtual reality in history teaching: a technology acceptance model analysis
ICERI2023 Proceedings: 16th annual International Conference of Education, Research and InnovationSeville, Spain. 13-15 November, 2023
, IATED 2023 : 4546-4554
Serrano-Ausejo, Elisa
Visa publikationer i DiVA
Forskargrupper
Medlemmar
Utbildningshistoria vid Pedagogiska institutionen
Publicerad: 21 aug, 2024
Forskning om immersivt lärande uppmärksammas i podcasten The Versatilist
+ Visa mer
- Visa mindre