Kursen är avsedd för studenter som vill öka sin kunskap och stimulera sitt kritiska tänkande avseende marknadsföring av tjänster, etisk marknadsföring och hållbarhetsfrågor ur ett internationellt perspektiv. Kursen består av två moment som vidare kommer att beskrivas nedan:
Moment 1. Tjänstemarknadsföring, 7,5 hp / Service Marketing, 7.5 credits Moment 2. Marknadsföringsetik och hållbarhet, , 7,5 hp / Marketing Ethics and Sustainability, 7.5 credits
Kursen ges och examineras i sin helhet på engelska.
Service Marketing, Marketing Ethics and Sustainability C, 15 hp
Vårtermin 2025
Startar
20 januari 2025
Slutar
24 mars 2025
Studieort
Umeå
Undervisningsspråk
Engelska
Studieform
Dagtid,
100%
Behörighetskrav
60 hp företagsekonomi grundkurs och fortsättningskurs (A/B) eller motsvarande, varav godkänt 45 hp.
Gymnasium: Engelska B/6
Urval
Högskolepoäng avklarade per sista anmälningsdag (för utbildning på grundnivå 1-165 hp, för avancerad nivå 30-285 hp)
Sökande inom vissa program vid Umeå universitet har platsgaranti till denna kurs. Antalet platser för fristående kurs kan därför bli begränsat.
Studieavgift
Gäller endast medborgare utanför EU, ESS och Schweiz.
Anmälningsavgift: 900 kr.
Studieavgift, första inbetalningen: 23 250 kr.
Total studieavgift: 23 250 kr.
Anmälnings- och studieavgifter
Anmälningskod
UMU-24409
Anmälan
Sista anmälningsdag var den
15 oktober 2024.
Du kan inte längre anmäla dig.