Denna marknadsföringskurs riktar sig till studenter som söker större förståelse för konsumentbeteende samt teorier och metoder för avancerad analys av konsumentmarknader. Det sista momentet fokuserar på Supply Chain management. Kursen ges och examineras i sin helhet på engelska.Nedanstående fyra moment ingår i kursen:
Den här kursen innehåller tillfällen som är en del av ett program på Umeå universitet. Du kan bara söka kursen om du går det programmet. Information om ansökningstider och vad som gäller för dig får du från din institution.
90 hp varav 75hp företagsekonomi varav kandidatnivå 15 hp eller motsvarande. Godkänt på minst 52,5 hp varav 7,5 hp på kandidatnivå. Det krävs att studenten har en bredd i ämnet och inte enbart hp inom en av inriktningarna (dvs. ledarskap, marknadsföring, redovisning, finansiering). Statistik 7,5 hp eller motsv.
Gymnasium Eng B/6
Anmälan
Du anmäler dig genom att logga in på Antagning.se. Följ sedan instruktionerna där.