Denna marknadsföringskurs är avsedd för studenter som vill utöka sin kunskap kring strategisk marknadsföringsledning, och kring teorier och metoder för avancerad analys av konsumentmarknader. Kursen ges och examineras i sin helhet på engelska.
Nedanstående moduler ingår i kursen:
Modul 1. Marknadsföringsstrategi och hållbarhet, 7,5 hp
90 hp varav 60 hp företagsekonomi eller motsvarande varav minst 7,5 hp marknadsföring. Gymnasium Engelska B/6.
Urval
Högskolepoäng avklarade per sista anmälningsdag (för utbildning på grundnivå 1-165 hp, för avancerad nivå 30-285 hp)
Sökande inom vissa program vid Umeå universitet har platsgaranti till denna kurs. Antalet platser för fristående kurs kan därför bli begränsat.
Studieavgift
Gäller endast medborgare utanför EU, ESS och Schweiz.
Anmälningsavgift: 900 kr.
Studieavgift, första inbetalningen: 24 150 kr.
Total studieavgift: 24 150 kr.
Anmälnings- och studieavgifter
Anmälningskod
UMU-24819
Anmälan
Du kan inte anmäla dig ännu. Anmälan öppnar 17 mars 2025 klockan 09:00.
Sista anmälningsdag är den
15 april 2025.