Publicerad: 2012-11-15

Tankens kraft kan försätta berg - inspireras av Fredrik Sträng

NYHET Företag och individer strävar alla mot att nå toppen av sitt "Mount Everest”. Oavsett om det rör sig om att prestera i studierna, på jobbet eller i privatlivet har vi alla stunder då vi tvivlar på vår förmåga. Med en inspirationsföreläsning av Fredrik Sträng hoppas vi kunna ge dig den kick du behöver för att övervinna dina hinder.

Fredrik Sträng (www.strang.se) är äventyraren som bl.a. bestigit Mount Everest. Hans expertis som ledare för storskaliga expeditioner på de mest ogästvänliga platserna på planeten, och som auktoriserad Meta-Coach/ICF-Coach, kan vara det du behöver för att underlätta din process för att nå och må toppen!

Tid och plats: Fredag 16 november kl 13.00-14.30 i Hörsal G (Humanisthuset)

Alla studenter och anställda är välkomna att anmäla sig, enligt först-till-kvarn-principen.

Anmäl dig senast 15 november via: http://simplesignup.se/event/15582

Redaktör: Annica Höglund