Stort intresse att lyssna till finalisterna i Årets Varumärke
NYHET
Fullsatt när Handelshögskolan i samarbete med Marknadsföreningen Umeå anordnade ett frukostseminarium där besökare gavs möjlighet att träffa de tre nominerade företagen i Umeågalans kategori ”Årets varumärke”.
På bilden syns (från vänster): Erik Jonsson, Littfest, Sofi Andersson, Umeå Sport & Motion, Nils Paulson, Marknadsföreningen Umeå, Sofia Lundberg, Handelshögskolan och Mattias Hedlund, Frukthörnan i Umeå AB.
Bild Annakarin Nyberg
Det var många morgonpigga som hade letat sig till Rotundan i Universumhuset denna morgon för att låta sig inspireras av finalisterna, representanter från Frukthörnan, Umeå Sport & Motion och Littfest, som berättade om hur de framgångsrikt byggt upp och vårdat sina respektive varumärken.
Publiken fick möjlighet att avslutningsvis ställa frågor till företagen som insiktsfullt delade med sig av såväl erfarenheter som strategier.
”Vi är så tacksamma och stolta över att vara nominerade till årets Varumärke” - Mattias Hedlund, Frukthörnan i Umeå AB.
Årets Varumärke är ett pris som Handelshögskolan och Marknadsföreningen gemensamt utser och delar ut. Vinnaren kommer att presenteras under Umeågalan, torsdag 21 mars.