Publicerad: 2022-09-05

Just nu söker vi en studievägledare

NYHET Du kommer att vara programvägledare för Kandidat- och Masterprogrammet i Kognitionsvetenskap, Tränarprogrammet, Magisterprogrammet för arbetsliv och hälsa och fristående kurser. I uppdraget ingår också att vara internationell kontaktperson på institutionen i frågor som rör student-, lärar- och personalmobilitet.

Administrativt samarbete

Du kommer att ingå i det administrativa samarbetet mellan institutionerna Pedagogik, Psykologi och Sociologi, vilket innebär att du kommer att ha möjlighet till kollegialt stöd. Samarbetet leds av en administrativ chef som ansvarar för att arbetet utförs på bästa sätt och som leder spännande utvecklingsarbeten.

Just nu söker vi

Just nu finns inga lediga jobb inom det här området. Vill du se andra lediga jobb vid universitetet? Gå till lediga jobb.

Adminstrativ chef