Publicerad: 2018-11-22

Handelshögskolan på SACO studentmässa i Stockholm

NYHET Träffa oss i Stockholm! Den 28-30 november finns Handelshögskolan representerad på SACO studentmässa i Stockholm. Vi hoppas träffa många presumtiva och nyfikna studenter.

Saco Studentmässa i Stockholm är Sveriges största yrkes- och utbildningsmässa för dig som ska välja utbildning efter gymnasiet. På mässan får du som besökare allt du behöver för ett genomtänkt och medvetet studieval.

Seminarium - Bli ekonom – en interaktiv resa mot framtiden

Varje dag kl 12.30 till12.50 är du välkommen att delta i vårt seminarium i Lokal C3.
Du kommer att med hjälp av din mobil kunna påverka innehållet i presentationen genom olika val och då också få svar på många frågor om hur du läser till civilekonom vid Handelshögskolan vid Umeå universitet.

Vår monter på mässan

I montern träffar du Handelshögskolans team: Gisela Taube Lyxzén, Carina Åström och André Gyllenram som alla är studievägledare. Med oss i teamet finns också våra studenter Frederik Lund-Petersen och Erica Andrén.

Välkomna till oss i Monter C12:23!