Assessment for Learning for Preschool I:II, 4 credits
The course is discontinued from 2021-06-09
Literature
Relationskompetens i pedagogernas värld
Juul Jesper, Jensen Helle, Öhman Margareta
2. uppl. :
Stockholm :
Liber :
2009 :
271 s. :
Omslagsbild
ISBN: 978-91-47-02060-7 (inb.)
Search the University Library catalogue
Lutz Kristian
Kategoriseringar av barn i förskoleåldern
: styrning & administrativa processer
Malmö :
Lärarutbildningen, Malmö högskola :
2009 :
236 s. :
Elektronisk resurs
ISBN: 978-91-977100-6-0
Search the University Library catalogue
Nylund Monica
Aktionsforskning i förskolan - trots att schemat är fullt
Stockholm :
Lärarförbundets förlag :
2010 :
103 s. :
ISBN: 978-91-977615-5-0
Search the University Library catalogue
Pramling Samuelsson Ingrid
Lärarprofessionens utmaningar i förskolan I
Included in:
Lärares arbete
Stockholm :
Myndigheten för skolutveckling :
2006 :
128 s. :
93-97 pages
Preschool teaching in Sweden a profession in change
Sheridan Sonja, Williams Pia, Sandberg Anette, Vuorinen Tuula
Department of Education, Communication and Learning, University of Gothenburg; School of Education, Cultur and Communication, Mälardalen University, Sweden :
2011 :
Att bli förskollärare
: mångfacetterad komplexitet
Engdahl Ingrid, Ärlemalm-Hagsér Eva
1. uppl. :
Stockholm :
Liber :
2015 :
288 s. :
ISBN: 9789147099627
Search the University Library catalogue
Lutz Kristian
Kategoriseringar av barn i förskoleåldern
: styrning & administrativa processer
Malmö :
Lärarutbildningen, Malmö högskola :
2009 :
236 s. :
Elektronisk resurs
ISBN: 978-91-977100-6-0
Search the University Library catalogue
Nylund Monica
Aktionsforskning i förskolan - trots att schemat är fullt
Stockholm :
Lärarförbundets förlag :
2010 :
103 s. :
ISBN: 978-91-977615-5-0
Search the University Library catalogue
Pramling Samuelsson Ingrid
Lärarprofessionens utmaningar i förskolan
Included in:
Lärares arbete
Stockholm :
Myndigheten för skolutveckling :
2006 :
128 s. :
Preschool teaching in Sweden a profession in change
Sheridan Sonja, Williams Pia, Sandberg Anette, Vuorinen Tuula
Department of Education, Communication and Learning, University of Gothenburg; School of Education, Cultur and Communication, Mälardalen University, Sweden :
2011 :