Main Field of Study and progress level:
Education: First cycle, has only upper-secondary level entry requirements
Grading scale: Pass with distinction, Pass, Fail
Responsible department: Department of Education
Revised by: Head of Department of Education, 2024-06-17
Required Knowledge
General entry requirements
Literature
Valid from:
2024 week 26
Peer review in higher education: Student perceptions before and after participation Mulder R. A., Pearce J. M., Baik C Active Learning in Higher Education, 15(2), 157-171 : 2014 : Mandatory
Rethinking feedback practices in higher education: a peer review perspective Nicol D., Thomson A., Breslin C. Assessment & Evaluation in Higher Education, 39(1), 102-122 : 2014 : Mandatory
Säljö Roger Lärande : en introduktion till perspektiv och metaforer 2 uppl. : Gleerups Utbildning AB : 200 sidor : ISBN: 9789151106878 : 2022 : Mandatory
Nilsson Peter Vad är pedagogik? Några tankar om pedagogikämnet i ett jämförande perspektiv. Umeå Universitet, Pedagogiska Institutionen. : 2005 : Mandatory
Lindblad Sverker Vetenskap, profession och politik: Om förändring av det pedagogiska kunskapsområdet i Sverige. Nordic Studies in Education, 42(1), 65-82 : 2022 : https://doi.org/10.23865/nse.v42.3787 Mandatory
Bie Kristin Reflektionshandboken för pedagoger 1. uppl. : Malmö : Gleerups : 2014 : 122 s. : ISBN: 9789140688255 Mandatory Search the University Library catalogue