"False"
Skip to content
printicon
Main menu hidden.
Syllabus:

Documentation in Preschool Education in Times of Digital Transformation: Opportunities and Challenges, 7.5 Credits

Swedish name: Dokumentation i förskolan i en digitaliserad tid: möjligheter och utmaningar

This syllabus is valid: 2024-08-05 and until further notice

Course code: 2IT039

Credit points: 7.5

Education level: First cycle

Grading scale: Three-grade scale

Responsible department: Department of Applied Educational Science

Established by: Head of Department of Applied Educational Science, 2023-10-18

Required Knowledge

General entry requirements

Literature

Valid from: 2024 week 32

Lindgren Anne-Li
Etik, integritet och dokumentation i förskolan
Andra upplagan : Malmö : Gleerups : [2020] : 165 sidor :
ISBN: 9789151103396
Mandatory
Search the University Library catalogue

Dokumentation i förskolan : att bygga luftslott eller borga för kvalitet?
Emilson Anette, Bjervås Lise-Lotte
Upplaga 1 : Lund : Studentlitteratur : [2021] : 223 sidor :
ISBN: 9789144136301
Mandatory
Search the University Library catalogue

Systematiskt kvalitetsarbete : på alla nivåer
Essén Gunilla, Olsborn Björby Leicy
Första upplagans första tryckning : Stockholm : Natur & Kultur : [2018] : 127 sidor :
ISBN: 9789127451414
Mandatory
Search the University Library catalogue

Läroplan för förskolan : Lpfö 18
Stockholm : Skolverket : 2018 : 20 sidor :
Fritt tillgänglig på Skolverkets webbplats
ISBN: 9789138327364
Mandatory
Search the University Library catalogue

Barnkonventionen: FN:s konvention om barnets rättigheter
i sin helhet, Stockholm: UNICEF 2018: 81 s. (rymmer svensk och engelsk version) :
https://unicef.se/rapporter-och-publikationer/barnkonventionen
Mandatory

Vad berättas om mig? : barns rättigheter och möjligheter till inflytande i förskolans dokumentation
Svenning Bente, Lindelöf Inger
Lund : Studentlitteratur : 2011 : 110 s. :
ISBN: 978-91-44-06648-6
Search the University Library catalogue

Wahlgren Catarina
En bild säger mer än tusen ord Barns perspektiv, positioner och påverkansmöjligheter i förskolans dokumentationspraktik
Uppsala universitet : 2023 :
Fulltext