Swedish name: Kommunikationsfördjupning
This syllabus is valid: 2024-01-22 valid to 2025-01-19 (newer version of the syllabus exists)
Syllabus for courses starting after 2025-01-20
Syllabus for courses starting between 2024-01-22 and 2025-01-19
Syllabus for courses starting between 2024-01-15 and 2024-01-21
Syllabus for courses starting between 2022-01-17 and 2024-01-14
Syllabus for courses starting between 2020-01-20 and 2022-01-16
Course code: 1KO064
Credit points: 30
Education level: First cycle
Main Field of Study and progress level:
Media and Communication Studies: First cycle, has less than 60 credits in first-cycle course/s as entry requirements
Grading scale: Pass with distinction, Pass, Fail
Responsible department: Department of Culture and Media Studies
Revised by: Head of Department of Culture and Media Studies, 2023-09-22
Marknadsföring : teori, strategi och praktik
Kotler Philip, Armstrong Gary, Parment Anders
2 uppl. : Harlow : Pearson : 2017 : xx, 493 s. :
ISBN: 978-1-292-21113-8
Mandatory
Search the University Library catalogue
Backman Jarl
Rapporter och uppsatser
3., [rev.] uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2016 : 223 s. :
ISBN: 9789144097329
Search the University Library catalogue
Handelshögskolan Umeå Universitet
Uppsatsskrivande i Företagsekonomi. Uppsatsmanual. Företagsekonomi
USBE Företagsekonomi, (Senaste upplagan) :
Walkenbach John
Excel 2010 bible
Indianapolis, IN : Wiley Publishing : c2010. : xliv, 1006 p. :
ISBN: 978-0-470-47487-7
Search the University Library catalogue
Renberg Bo
Bra skrivet väl talat : handledning i skrivande och praktisk retorik
2., [rev.] uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2013 : 177 s. :
ISBN: 9789144088242
Mandatory
Search the University Library catalogue
Rosén Mikael
Skriva för att övertyga
1. uppl. : Stockholm : Sanoma utbildning : 2012 : 415 s. :
ISBN: 978-91-523-0386-3
Mandatory
Search the University Library catalogue
Larsson Larsåke
Tillämpad kommunikationsvetenskap
4., [bearb.] uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2014 : 374 s. :
ISBN: 9789144091648
Mandatory
Search the University Library catalogue
Tonnquist Bo
Projektledning
Sjunde upplagan : Stockholm : Sanoma Utbildning : [2018] : 543 sidor :
ISBN: 9789152354988
Mandatory
Search the University Library catalogue
Marknadsföring : teori, strategi och praktik
Kotler Philip, Armstrong Gary, Parment Anders
2 uppl. : Harlow : Pearson : 2017 : xx, 493 s. :
ISBN: 978-1-292-21113-8
Mandatory
Search the University Library catalogue
Backman Jarl
Rapporter och uppsatser
3., [rev.] uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2016 : 223 s. :
ISBN: 9789144097329
Search the University Library catalogue
Handelshögskolan Umeå Universitet
Uppsatsskrivande i Företagsekonomi. Uppsatsmanual. Företagsekonomi
USBE Företagsekonomi, (Senaste upplagan) :
Walkenbach John
Excel 2010 bible
Indianapolis, IN : Wiley Publishing : c2010. : xliv, 1006 p. :
ISBN: 978-0-470-47487-7
Search the University Library catalogue
Renberg Bo
Bra skrivet väl talat : handledning i skrivande och praktisk retorik
2., [rev.] uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2013 : 177 s. :
ISBN: 9789144088242
Mandatory
Search the University Library catalogue
Rosén Mikael
Skriva för att övertyga
1. uppl. : Stockholm : Sanoma utbildning : 2012 : 415 s. :
ISBN: 978-91-523-0386-3
Mandatory
Search the University Library catalogue
Larsson Larsåke
Tillämpad kommunikationsvetenskap
4., [bearb.] uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2014 : 374 s. :
ISBN: 9789144091648
Mandatory
Search the University Library catalogue
Tonnquist Bo
Projektledning
Sjunde upplagan : Stockholm : Sanoma Utbildning : [2018] : 543 sidor :
ISBN: 9789152354988
Mandatory
Search the University Library catalogue
This website uses cookies which are stored in your browser. Some cookies are necessary for the page to work properly and others are selectable. You choose which ones you want to allow.