Main Field of Study and progress level:
Media and Communication Studies: First cycle, has less than 60 credits in first-cycle course/s as entry requirements
Grading scale: Pass with distinction, Pass, Fail
Responsible department: Department of Culture and Media Studies
Revised by: Head of Department of Culture and Media Studies, 2019-06-28
Literature
Valid from:
2020 week 4
Marknadsföring : teori, strategi och praktik Kotler Philip, Armstrong Gary, Parment Anders 2 uppl. : Harlow : Pearson : 2017 : xx, 493 s. : ISBN: 978-1-292-21113-8 Mandatory Search the University Library catalogue
Backman Jarl Rapporter och uppsatser 3., [rev.] uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2016 : 223 s. : ISBN: 9789144097329 Search the University Library catalogue
Handelshögskolan Umeå Universitet Uppsatsskrivande i Företagsekonomi. Uppsatsmanual. Företagsekonomi USBE Företagsekonomi, (Senaste upplagan) :
Walkenbach John Excel 2010 bible Indianapolis, IN : Wiley Publishing : c2010. : xliv, 1006 p. : ISBN: 978-0-470-47487-7 Search the University Library catalogue
Renberg Bo Bra skrivet väl talat : handledning i skrivande och praktisk retorik 2., [rev.] uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2013 : 177 s. : ISBN: 9789144088242 Mandatory Search the University Library catalogue
Rosén Mikael Skriva för att övertyga 1. uppl. : Stockholm : Sanoma utbildning : 2012 : 415 s. : ISBN: 978-91-523-0386-3 Mandatory Search the University Library catalogue
Larsson Larsåke Tillämpad kommunikationsvetenskap 4., [bearb.] uppl. : Lund : Studentlitteratur : 2014 : 374 s. : ISBN: 9789144091648 Mandatory Search the University Library catalogue
Tonnquist Bo Projektledning Sjunde upplagan : Stockholm : Sanoma Utbildning : [2018] : 543 sidor : ISBN: 9789152354988 Mandatory Search the University Library catalogue